Tankar från en perong

Jo.. jag sitter här på Skövde station och väntar på tåget mot Göteborg...
Jag tror att jag är glad...  jag hade en grym kväll igår och jag har en spännande helg framför mig..
Iofs är jag förmodligen mer nervös än glad... lilla jag ska träffa Rättviseliv och Coolklara.... hur ska jag våga varar mig själv osv?

Jaja... gammal kärlek rostar aldrig som sagt..
Jag har under de senaste dagarna börjat inse varför  Five Iron Frenzy är mitt favoritband alla kategorier.
Den där känslan man får när man vekligen engagerar sig i musiken... så genialiskt det är!
Jag vill bara hoppa omkring och skrika och sjunga med... jag vill skraffa högt åt deras skämt och skrika WHEN I GO OUT, I PLAY IN THE STREETS, I GET HIT BY CARS, I MAKE MASHED POTATOES, I GET HIT BY CARS.
Jaja... nu ska vi inte drömma  för mycket här..

Och nu kommer tåget här så jag borde nog stänga ner datorn och hopp på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0