Nej det här var fånigt

Jag har bloggat i sådär 4 dygn och jag tycker mig redan märka negativa effekter på mig själv..
Jag kan fatta att folk börjar blogga och varför de tycker det är kul men nu när jag har testat det känns det som att jag kan konstatera att det är som idol.
Det är oerhört lätt att börja och svårt att sluta, många gör det och mn vill grna fortsätta med det men egentligen ger det inget.. egentligen gör det en bara tom.
Nej.. nu fär det räcka..
Härmed bloggar Eke inte längre!
Jag vill tacka alla mina trogan läsare för.....

KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Noooo, Törneke please fortsätt blogga. Det här är verkligen en av de mest intressanta/spännande vardsagsbloggarna jag läst. Jag vill läsa mer av dig! :)

2007-11-05 @ 23:58:31
URL: http://lovidora.blogg.se
Postat av: Ellen

Ja, du borde lätt fortsätta! Jag har ju inte hunnit läsa den förrän du redan hade slutat, god-damn-it! Det är jul snart. Det är mysigt. Då blir det battlestar! Ta hand om dig.

2007-12-10 @ 14:56:17
URL: http://flickflocken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0