Är det här jag ska skriva en häftig titel?

Okej...
Det är jag som är Eke..
Jag antar att en presentation egentligen är onödig för om du läser det här beror det förmodligen på att jag har tjatat på dig att göra det.

En dag slog det mig bara...
Varför inte börja blogga, mina tankar är väl lika intressanta som alla andras?

Problemet som slår mig nu är att jag inte har en aning var man ska skriva i en blogg.
Den enda bloggen jag har läst ........ [nej det var nog inte så intressant så vi hoppar det]

I alla fall så har jag fått för mig att bloggande går ut på att svära, gnälla på sin ångest och att vara elak mot folk.
Det enda som möjligtvis skulle passa på mig är ångesten och ärligt talat håller jag på att växa ifrån den.

Det verkar överskattat med långa inlägg för då orkar folk inte läsa dem så jag avslutar med att dela med mig av några observationer från dagen

*Hela Lukas 11 är sjukt klurigt.... Men det jag fastnade i idag var vers 47-53 Vad tror du han vill liksom?
jag borde nog läsa det igen...
*Dagens låt är utan tvekan "The Mistress Witch From McClure" av Sufjan Stevens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0